«Բարձունքի նվաճում» ուսումնական-հայրենագիտական նախագիծ.Թեժառույք.

«Բարձունքի նվաճում» ուսումնական-հայրենագիտական նախագիծը միասնաբար իրականացվում է տարին երկու անգամ` սեպտեմբերի 21-ին և մայիսի 28-ին։

Ուսումնա-հայրենագիտական ճամփորդության խումբը` 3-րդ դասարանի սովորողներ

Հաղթահարվող բարձունքը՝ Մեղրաձորի Թեժառույք եկեղեցիՆպատակը՝ Սովորողների աշխարհագրական, հայրենագիտական, ճամփորդական գիտելինքների զարգացում, ամրապնդում, կողմնորոշում տեղանքում, հայրենիքի տեսարժան վայրերի ու բարձունքերի բացահայտում: Էկո հայրենագիտական աշխատանք:

Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:

  • Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու կարողություններ
  • Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
  • Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, ներկայացնելուկարողություններ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան Դպրոց-պարտեզի 3-1 դասարաններ

Մեկնում՝ Դպրոց-պարտեզից,  30.05.18թ, 09:30-ին

Վերադարձ՝ 16:00

Երթուղին՝
Մեղրաձոր

Թեժառույքի վանք

Նախագծի ընթացքը՝ Մինչև բարձունքի հաղթահարումը սովորողները ուսումնասիրում են այցելվող վայրը, հնարավորին շատ տեղեկություններ են հավաքւմ, տեղադրում բլոգում:
google map-ով գծում են երթուղին: Ծանոթանում են Գեղարքունիքի մարզի կլիմային, բուսական և կենդանական աշխարհին:

Խնդիրները՝

  • տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
  • կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը. .ինչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում
  • օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
  • ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ իրերի առկայությունը.
  • խմբով ճամփորդելիս, ընկերական պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
  • իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
  • ուսումնասիրել միջավայրը
  • էկո աշխատանքի իրականացում.
  • լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
  • պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդական

Ճափորդության մասնակցին անհրաժեշտ իրեր՝

  • Հարմար ուսապարկ, հագուստ (անպայման տաք հագուստ)
  • արևապաշտպան քսուկ, գլխարկ, ակնոց, տաք գուլպաներ,
  • Խաղեր՝ գնդակ, պարան, դոմինո, խաղաքարտեր, շախմատ, գիրք,
  • Անհատական թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ
  • Օրապահիկ

Ճանապարհի նկարագրություն՝

Երևան- Մեղրաձոր հեռավորությունը՝ 69 կմ, 1ժ, 11ր

  1. Առաջին կանգառը Մեղրաձոր
  2. Գետի շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  3. Ընդմիջում
  4. Գետի մոտ էկո աշխատանք
  5. Քայլքով հաղթահարում ենք բարձունքը /ընթացքում էկո աշխատանք/
  6. Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  7. Երաժշտական դադար- համերգ վանքի բակում. Կոմիտաս. «Հա՛յր մեր», պարերգ «Կաքավիկ», «Կռունկ ծափ տուր ու թռի»
  8. Ազգային խաղեր վանքի հարակից դաշտում
  9. Քայլքով իջնում ենք բարձունքը
  10. Ընդմիջում
  11. Վորադարձ

Մեկնողները անպայման իմանում են Մեղրաձորի առասպելը, Թեժառույք վանքի մասին տեղեկություններ/չիմացողներ չլինեն/

Արշավական-ճամբարականը
չի ուշանում
չի տրտնջում
չի հոգնում
չի խուսափում դժվարություններից
օգնում է ընկերոջը
մաքուր է պահում շրջապատը
ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր

Թեժառույքում եղել եմ անձամբ։

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s